1a maj

Då flyttar vi den 1a Maj, och jag längtar nåt fruktansvärt. Just nu är jag trött på att ha en superpigg häst, som vill explodera hela tiden. Bara för att man endast kan rida på samma grusvägar fram och tillbaka , fram och tillbaka.
Man gör sitt bästa för att variera träningen. Men det börjar bli lite svårt. Synd att det är för blött för att rida i skogen, och stigarna i skogana är för fulla av hål.
Känns som naturen arbetar emot en :)
Men snart borde ridvolten vara fri från vatten/snö, så då kan vi rida där.
Sen så finns det chans att sträcka på benen ordentligt, rida volter igen osv :D i det nya stallet och ridhusen. Det jag ser fram emot mest är att lyckas longera henna ordentligt, nu har vi bara hittat små ytor. Så man kunnat trava omkring bara. Jag vill att hon ska kunna galoppera stora språng, bocka lite och ha kul. Sen kunna samla ihop henne och longera på riktigt :)

Rätt tråkigt inlägg, men så ligger det till iaf :)
Någon som vill hjälpa mig fixa min blogg fin?

Kommentarer
Postat av: louisa

jag kan:)

2011-08-22 @ 20:08:54
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/
Postat av: Moa

Fin blogg kollan gärna vår;)

2012-03-05 @ 19:19:16
URL: http://hopphastarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0